Bara tre dagar kvar till julafton!

Jag har bara tagit det lugnt idag! Det har varit så mysigt. Jag vaknade ganska sent och efter det åkte jag till hundparken med mamma, min syster och våran hund (så klart). Efter det handlade vi lite mat, bland annat til julafton. När vi kom hem igen prövade vi att baka is choklad, det var super enkelt och inte alls svårt, det behödes bara 2 saker: mörk choklad och cocos fett. Vi brukar aldig baka speciellt mycket julgodis med det blev ju lyckad så det var kul!

Jag slutade skolan nu i fredags och det var så skönt att sluta och veta att vi har tre veckors lov framför oss! Vi var i aulan på morgonen sen gick vi till klassrummet och fikade. På eftermiddagen gick jag hem till en kompis som hade julfika och vi såg dessutom en film, The Holiday, som är en av mina favorit filmer! När jag kom hm klädde jag julgranen tllsammans med familjen! Vi åt en jätte god middag och efter det kom några andra av mina kompisar och vi såg på Pretty Woman tillsammans!

Dessa kommade dagarna innan jul kommer jag spendera inne i stan för att köpa mina sista julklappar men jag kommer nog även bara vara hemma och ta det lugnt! Jag vill åka till gammla stans julmarknad antingen måndag eller tisdag, det har jag inte riktigt bestämmt ännu men vi får se!

Jag och mina kompisar i skolan gjorde så att vi köpte present till en annan så att alla köpte en present och fick en present av en annan. Så gjorde vi även på julfikat i fredags, så här är en bild på det som jag fick!
(tjocka hello kitty strumpor med mini spegel och super fint halsband med läppglans!)


KRAMAR!  ♥


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

god jul! :)

2008-12-24 @ 13:16:15
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0