Den sista veckan av skolan!

Idag är det bara en vecka till julafton! Jag fattar inte att det snart är jul och vad tiden har gått fort! På fredag är det avslutning i skolan. Jag har sov morgon till halv tio sedan ska vi samlas i aulan för uppträdanden. Efter det ska vi till klassrummet och fika sen är vi LEDIGA!!! OMG, helt otroligt! Det ska bli så skönt att bara kunna ta det lugnt och njuta!

Igår var jag på bio med sju kompisar, för att bara ha det kul och njuta av att inte ha några läxor! Vi såg Twilight och den var så otroligt bra! Vi hade sjukt kul!



Imorgon ska fyra av mina kompisar sova över hemma hos mig så ska vi gå till skolan tillsammans på fredag, då vi har avslutning!

Nu ska jag se lite Gossip Girl klipp :P

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0