Första veckan av jullovet!

Sorry att det har varit en otroligt dålig uppdatering!

Jag har inte haft så mycket för mig men, jag  har bara tagit det lugnt och inte orkat blogga!
Mitt lov har varit super härligt, jag har verkligen inte gjort mycket, bara tagit det lugnt! Jag var hemma med familjen på julafton det var super mysigt och jag fick så många fina julklappar!!
¨
Mamma Mia filmen, vantar, strumpor, center, mer minne till min laptop, presentkort till H&M, 500 kr, Passions Frukt body butter, underlakan, Peals for Girls halsband, Tomas Sabo berlock, ett kortare halsband med svart detalj, två super söta rosa skålar, två par Björn Borg trosor och en magnetiskt skylt för att övningsköra!

Jag fick även dessa fina stövlar och en underbart mjuk halsduk!




Idag var jag inne i stan med två kompisar. En av dem kom precis hem från Thailand och har varit där i två veckor! Så underbart, jag skulle också vilja åka på semesteroch bli lite brun! Jag fick min julklapp av  henne idag och det var ett jätte fint kuddfodral från thailand som jag älskar och passar perfekt i mitt rum. Jag fick dessutom en starbucks t-shirt! Super fina saker!! TACK!



KRAMAR! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0