TV tisdag!

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på If I Were A Boy (grymt bra låt!), jag har precis sett Ugly Betty, Desperate Housewives och Christine! Mycket TV på tisdagar men jag brukar inte se på Ugly Betty faktiskt... hehe!
Som jag tidigare har skrivit: Gossip Girl är otroligt bra!! Jag är helt fast vid det, ser en massa klipp på YouTube! Allt är så underbart, vet faktiskt inte riktigt vad det är som är så grymt bra....

Min vecka:
Onsdag: (Två veckor till Jul Afton!) Slutar sent, plugga, Greys Anatomy hos en kompis
Torsdag: Skola, tennis, julmiddag
Fredag: Skola, IDOL KONSERT
Lördag: Ta det lugnt
Söndag: Ta det lugnt (tror att det är sista avsnitten av gossip girl innan lovet... :(



Ha det super!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0