Bobbi Brown


Idag har det varit mycket på gång! Jag kom hem halv två i natt efter att ha firat en kompis som har fyllt år i veckan, det var tjejmiddag med några kompisar! Det var super mysigt! Hon fick fina presenter bland annat en parfym, handlotion, smycken och ett bad set. Vi åt tacos och efter det såg vi på två filmer bland annat P.S I love you! Det är en sådan bra film! Jag har hört att boken är ännu bättre, så jag kanske måste läsa den!
Idag har jag varit med släcktingar som är här coh hälsar på, så smart ska vi äta middag!

By the way, för två år sedan när jag var i USA köpte jag Bobbi Brown ögonskugga som jag verkligen älskar och har använt de flesta dagarna sedan det! Det går även att ha på kindera vid lite mer festliga tillfällen! Jag vet faktiskt inte om det finns att köpa här i Sverige, men jag ville bara berätta att jag verkligen älskar den!

// ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0