En sak jag såg på TV idag...

Idag så gick jag hem på lunchen (för att vi hade ganske lång lunch rast). Under tiden som jag åt så slog jag på TV:n och Operah var på. Det handlade om en kille som försökte så en massa rekord, som till exempel vara under vatten (i typ en vecka), hålla andan så länge som möjligt under vatten (typ 16 min) osv. Jag mådde typ dåligt av att se det, det är ju sjukt! De varnade om att det inte var något som man skulle pröva själv hemma, för att man behöver mycket träning och hjälp...
Jag har inte haft några läxor idag, vilket är helt underbart, men jag har varit och tränat! Aja, nu ska jag se Desperate Housewives! Det blir mysigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0