Första Advent!

Vilken underbar dag det har varit! Jag har bara gjort en massa underbara saker idag! Dagen började med att jag vaknade ungefär klockan tio, då åt jag frukost. När klockan var vart i 12 gick jag till bussen för att åka och träffa min kompis! Vi träffades och åkte tillsammans till Kungsträdgården för att åka skridskor! Vi hade med oss varm choklad och kladdkaka, det var så hilma mysigt, det spelades musik och det var en jul marknad i närheten som vi gick igenom efter att ha åkt skridskor!
När jag kom hem så gjorde jag jul kort tillsammans med mina systrar en liten stund och sedan bakade vi lusse bullar samtidigt som vi lyssnade på jul musik och drack julmust! Det var erkligen underbart!
Nu måste jag faktiskt göra lite läxa som jag inte har kunnat göra tidigare i helgen, jag har verkligen haft fullt upp hela helgen...










Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh vilka mysiga bilder =). Så härligt med december nu =P. Hur är det då? kram

2008-12-01 @ 12:26:01
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0