Min Nya Favorit

Det var en ganska vanlig dag i skolan idag, torsdagar är så sköna för att vi slutar klockan 13.40 dessutom så är det ju fredag dagen efter! Idag hade vi naturkunskap, spanska, matte och samhällskunskap. Vi har inte haft några läxor nu efter lovet så det har varit ganska lugnt. Efter helgen har vi matte prov så det får jag nog plugga lite i helgen.

Det REA i hela SOUK gallerian på Drotting gatan idag, 25% REA på nästan alla varor. Jag kände verkligen för att åka in till stan idag och det är en väska som jag har velat ha där ifrån. Så idag när det var REA passade jag på att köpa en ny väska! Den är super fin och jag är väldigt nöjd med mitt köp men nu är det dags att börja spara pengar till att köpa julklappar, jag längtar verkligen till julen (det är så mysigt!!!)
 


Idag hade jag på mig en blus och en kofta ifrån H&M. Smyckerna som jag hade på mig var en klocka som jag köpte i USA i somras och ett armband från Peals for Girl som jag fick när jag fyllde år!


Så skönt att de äntligen är fredag imorgon! Jag har inte direkt några planer inför helgen men jag hittar nog på något under helgen för utom att plugga matte så klart :P

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0