The night!

Jag har specis varit ute med hundarna i regnet... brr vad det är kallt och grått! Aja nu har jag kommit in i värmen igen och sitter med in spanska läxa till imorogn, jag lyckas alltid spara läxorna till dagen innen (måste verkligen bli bättre på det, haha). Snart är det dags för middag och efter det ska jag krypa ner under täcket framför  Desperate Housewives med en varm kopp te! Vad tycker ni egentligen om Desperate Housewives nu efter att de har hoppat fram fem år i tiden? Hittills har jag inte tyckt att det har varit så bra men vi får se hur det är ikväll..




Det har redan gått en vecka sedan konserten och jag har forfarande inte lagt upp några bilder, men min kompis skulle skicka ett par bilder till till mig så jag tänkte att jag väntar på det.

Idag hade vi ett matte prov som var två och en halv timme långt, inte så kul att sitta så länge. Men det känns som om det gick bra och det är ju det som är viktigast!

Imogon kankse jah ska på spinning men vi får se hur det blir med det. Det är gratis spinning hela november på Friskis på lidingö om man är 16 år!

Ha det så bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0