Ett par nya saker!

Jag blev så glad när igår. Mamma kom hem ifrån New York efter att ha varit där ett par dagar med sina kompisar. Hon hade med sig ett par saker hem till mig och mina systrar! Jag fick en underbar tjocktröja ifrån Abercrombie&Fitch, så himla tjock och mjuk (underbart nu till vintern!). Dessutom fick jag en del Clinique produkter, det är så otroligt mycket billigare att köpa i USA. Jag fick bland annat en 7 day scrub cream, en mascara, moisturizing lotion och en rinse-off foaming cleanser i mindre paket. Sen fick jag och mina systrar ett par saker till, att dela på. Här är ett par bilder!


 



Dessutom köpte mamma en mugg ifrån Starbucks till en av mina kompisar som jag ska ge till henne i julklapp! Jag tror att hon verkligen kommer att gilla den, eller det kan man ju hoppas i alla fall!



Nu ska jag äta lite innan jag ska till tennisen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0