Vem kommer vinna Idol 2008?

Vilka tror ni kommer komma till finalen i globen i Idol 2008? Jag vet faktiskt inte hur det blir nu, alla som är kvar är ju otroligt duktigta. Jag tror att jag vill att Kevin och Alice ska komma till finalen men jag har så svårt att bestämma mig... Aja, vi får se hur det blir, det kan ju bli riktigt spännande.
Jag minns förra året, jag var i globen och såg finalen med mina systrar, och jag minns hur nervös jag var om vem som skulle vinna (man kan ju inte riktigt tänka sig hur finalisterna känner sig...). Jag hejade på Amanda med det var ju Marie som vann, hon var ju också väldigt duktig! I fredags var det bara två veckor kvar till finalen, så nu är det inte lång tid kvar.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2008-11-29 @ 21:05:08
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0