Vilken undebar kvall!

Det var en underbar kvall och jag hade sa kul! Jag och min kompis gick hem till mig efter skolan och at en tidig middag. Nar klockan var ungefar kvart over fem gick vi till bussen och akte till konserten! Den borjade med Jack Savoretti som sjon ett par latar sedan var det uppehall och efter det kom Gavin DeGraw ut! Alla latar var grymt bra och alla sjong med, sa sjukt kul! Jag lagger upp fler bilder sedan...




Ikvall till konserten hade jag pa mig detta:
Troja fran H&M
Jeans fran Vero Moda




Nu maste jag lasa ett kapitel i en engelsk bok till imorgon, tur att vi inte hade mer laxa tills imorgon. God Natt ♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv: Jadu, för det första ser linnerna mkt snyggare ut i verkligheten! :) Men jag köpte dom på H&M, riktigt fin kvalite och söta spetsband :) Ha det bra!

2008-11-04 @ 21:06:09
URL: http://elsasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0