Idol!

Hejsan!
Nu sitter jag i soffan framför TV:n och väntar på att Idol ska komma tillbaka med resultatet av kvällen uppträdade. Jag tycker att det verkligen är kul med Idol om man har sina favoriter så att man har någon att heja på! Ikväll var det ABBA tema så alla sjöng ABBA låtar och mina två favoriter var Alice och Kevin. Det har de varit ett tag nu!
Det är så skönt att det äntligen är höstlov! Jag ska bara ta det lugnt och ha det mysigt, kanske hittar på något med mina kompisar! Vad har ni för planer för höstlovet?
Jag var på premiären av High School Musical 3 med min kompis här om dagen den var faktiskt bra, mycket bättre än tvåan. Jag blev ganska inställd på att åka till USA som utytes student i ett år med jag vet fortfarande ännu, det är ett par saker som tar emot. Är det någon av er som har varit utbytes student och har några bra tips?



Nu ska jag njuta av min kopp te framför TV:n!!

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0