Skolstarten...

Nu har ju skolan  börjat igen och det var lite kul att komma tillbaka för att träffa alla igen efter sommarlovet. Det jobbiga är att vi redan har fått mycket att göra. Just nu sitter jag och läsaer igenom fysik läxan som vi har läxförhör på imorgon. Men men, nu är det i alla fall bara två år kvar.

Det som är lite konstigt är ju att Lisa har åkt till USA för att vara där detta år. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid det men det verkar i alla fall som att hon har det riktigt bra i Utah.

Jag har precis läst ut Remember Me? Det var en sådan bra bok och jag läste ut den på bara tre dagar och det är verkligen inte likt mig. Nu har jag börjat med en annan bok av samma författare; The Undomestic Godess! Hittills verkar den också bra så det är kul.

Nu måste jag fortsätta med mina läxor oxh sedan tror jag bara att jag göt en kopp te och lägger mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Remember me? ^^

Hihi jag har inte läst din blogg på jättelänge.. Verkar som du har det bra =) Själv har jag det toppen här i Utah. Det kryllar av mormoner och folk som tror att staten tar över världen och kommer bestämma allt från skatt till vem man får gifta sig med och vad man får ha för hårfärg.. haha löjligt :P



Jag har hittat ett trevligt gäng med kompisar, + att man lär känna så himla mycket människor iomed att varje lektion = nytt folk :) Var på audition till Dramaklubbens Shakespeare Team som tävlar samt gör En midsommarnattsdröm i Oktober, och kom in där =D Wiie!



Okej världens längsta bloggkommentar slutar nu, men hör gärna av dig :) kram! <3

2009-08-27 @ 03:12:41
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0