Grease

Äntligen helg och kemi kursprovet är avklarat. Det känns som att det gick riktigt bra på provet, vilket är skönt med tankte på all tid som lades ner på att plugga till det. Men nu är det matte pluggande som gäller till det sex-timmars matte provet på fredag.

Igår kväll var jag och såg Grease tillsammans med familjen och farmor! Det var verkligen en lyckad kväll! Vi började kvällen med middag på Tiffanys på Götgatan där jag åt en supergod pasta!  Bordet precis intill oss var tomt och efter en liten stund så kom Måns Zelmerlöw och satte sig där! Först såg jag faktiskt inte att det var han eftersom han "smög" in lite, men det var verkligen det.

Efter middagen gick vi till Götalejon och föreställningen av Grease, den Svenska Versionen var verkligen bra! Måns kom även dit, och satt ett par rader framför oss!



Idag har jag varit iväg på en liten shopping runda. Kika in lite senare så får ni se vad jag köpte! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0