Måndags eftermiddag igen...

Nu sitter jag med öppna historia och matte böcker framför mig. Jag ska snart sätta igång med pluggandet till ett sex timmars matte prov som jag har på fredag och ett historia prov som jag har om lite mindre än två veckor. Det kommer verkligen jätte mycket nu i skolan innan sommarlovet! Det är i alla fall skönt att det börjar bli varmare ute!

Idag tog jag och några kompisar mopparna från skolan över lunchen för att komma iväg från skolan lite under en sådan lång dag. Vi köpte en god lunch och satte oss ute i solen och åt!


Jag sitter och lyssnar på bland annat Beyonces halo nu när jag pluggar, inte helt ny men så bra!

(En bild från hennes konsert som jag var på tillsammans med Maja och Sofia för ungefär ett år sedan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0