Efterlängtade filmer

Just nu går det så många filmer på bio som jag vill se! Jag har fortfarande inte sett Avatar och det känns som att jag är typ sist med att se den, men jag ska i alla fall gå och se den i helgen med ett par kompisar så det ska bli jätte kul! Verkligen alla som jag har pratat med älskar filmen och många sänger att det är den bästa filmen de någonsin har sett! Man kanske inte ska ha för höga förväntningar :P Men på lördag blir det i alla fall äntligen dags att se den!

Jag vill även se Valentines Day som kommer ut den 12 feb. Jag ska gå och se den med några andra kompisar. Jag såg precis trailern och den verkar riktigt bra, en typisk elin-film, romantisk komedi! Här kan ni se trailern!



I sommar kommer det en Sex and the City 2 som jag också bara måste se, längtar redan!

Nu har jag engelska att plugga till imorgon och sedan blir det tennis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0