Sommar!?

Just nu sitter jag med fönsterna öppna på vid gavel trots att det är senare på kvällen. Hur härligt är inte det?!



Idag har det varit en helt vanlig fredag med skola och allt. Jag var dock i Centrum tidigare idag en liten stund och hittade två nya toppar. Jag lägger upp bilder imorgon!Det har inte heller hänt något spännande ikväll. Jag har varit hemma och tagit det lugnt, vilket alltid är skönt!

I helgen kommer det att bli en hel del plugg med även tid ute i solen (så kanske man blir lite brun) det ska ju trots allt bli ungefär 23 grader här i Stockholm imorgon! :D
Jag badade faktiskt förra helgen för första gången i år tillsammans med en kompis. Det var askallt i vattnet med det  var helt okej när man kom ur vattnet så kändes det bara lite skönt och uppfriskande!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0