Due Date

Idag var jag på förhandsvisning av Due Date tillsammans med en kompis. Vi slutade skolan tidigt idag och åkte dirket in till stan.  Filmen var bra, i alla fall bättre än vad jag trodde!

Filmen handlar om Peter som ska hem till LA efter att ha varit i Atlanta med jobbet. Av en viss anledning kommer han i alla fall inte med på planet och måste då försöka hinna köra genom hela USA för att hinna hem till födseln av sitt första barn. Under resan händer en mängd olika saker.



Hur som helst så är det ju snart höstlov! Det ska verkligen bli skönt att komma ifrån skolan i en vecka trots att jag har lite plugg att fixa med under lovet. Jag har ju en del planderat med mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0